Connect with us

HIBURAN

(video) “Jantan la sikit!!!” Datuk Seri Alif Gaduh Dgn Dato AC Mizal

Published

on

(video) “Jantan la sikit!!!” Datuk Seri Alif Gaduh Dgn Dato AC Mizal

Viral satu video menarik di mana Aliff Syukri seorang Usahawan berjaya telah memvkul Dato Ac Mical di sebuah stadium. Video yang berudasi beberapa minit tersebut telah mendapat perhatian setelah Ac Mizal dan Isterinya berkongsi video tersebut melalui instagram mereka.

Rata-rata netizen yang melihat video tersebut pasti akan terkejut dengan sikap Datuk Aliff Syukri.

Lu memang cari pasalllll la @aliffsyukriterlajaklaris kita dah kenal lama tapi kalau buat hal macam ni wa pergi rumah lu karang…..malam ni korang kena tenguk G4ngster Ampang VS G4ngster @dherbsholdingshq terlajak laris BERENTAP dalam Perang Prank di @astro.warna

Namun itu,ramai yang tertanya-tanya adakah ianya sekadar berlakon ataupun sebaliknya.Apa tidaknya,serius betul muka masing-masing.

Sumber : Instagram Emylia / dnqpw via citermaya

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

HIBURAN

(video) Perbualan Kakak Ni Dgn Cristiano Ronaldo Bikin Dekah Netizen

Published

on

(video) Perbualan Kakak Ni Dgn Cristiano Ronaldo Bikin Dekah Netizen

Dengan keadaan pandemik Covid-19 sekarang, memang susah untuk kita berjumpa dengan kawan-kawan dan keluarga jauh. Disebabkan itu, kita boleh menghubungi mereka secara dalam talian saja contohnya seperti video call.

Namun, lain pula dengan video yang tular di TikTok ini apabila seorang wanita seronok membuat panggilan menerusi video call dengan bintang bola sepak popular Cristiano Ronaldo mencuri tumpuan ramai.

Menerusi video tersebut, kelihatan seorang wanita sedang membuat panggilan menerusi video call bersama Cristiano Ronaldo. Dia kemudian memanggilnya sebagai Sepul dan bertanyakan bila dia mahu pulang kerana kononnya dia dan suami sudah menunggu lama.

Malah, wanita berkenaan sempat bergurau dengan membalas balik pertanyaannya dari ‘anaknya’ itu yang kononnya memberitahu dia sudah membelikan ikan buat ibunya.

lihat video penuh di bawah:

video

“Demi Sepul saya akan belajar masak ikan” – Netizen

Sementara itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut merasa terhibur melihat perbualan wanita itu bersama si Sepul. Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

sumber: says.com

Continue Reading

HIBURAN

“Saya mohon maaf…… Apa yang berlaku adalah kesilapan saya sendiri…” Caprice

Published

on

“Saya mohon maaf…… Apa yang berlaku adalah kesilapan saya sendiri…” Caprice

Kuala Lumpur: Penyanyi rap dan aktivis, Caprice, 32, tampil memohon maaf kepada pembesar, pemimpin dan seluruh rakyat Malaysia di atas segala kesilapannnya kerana terlalu beremosi dalam usaha menjalankan misi bantuan ke Gaza, Palestin, baru-baru ini.

Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli dalam hantaran dimuat naik di Instagram memaklumkan apa yang berlaku sehingga hangat diperkatakan sejak beberapa hari lalu adalah berpunca dari kesilapan dirinya dan tiada kaitan dengan pihak lain.

“Saya mohon maaf atas kesilapan saya di mana kita terlalu emosi mengenai pejuang kita demi ummah, Palestin dan rakyat Malaysia. Apa yang berlaku adalah kesilapan saya sendiri dan tidak terbabit pihak lain.

“Saya juga minta maaf kepada ibu dan ayah kerana membuatkan mereka risau mengenai keselamatan saya selama ini. Saya sayang kamu dan apa yang saya lakukan adalah untuk membuat kamu bangga,” katanya.

Selain itu, Caprice juga berterima kasih dengan pihak kerajaan, Kedutaan Malaysia di Mesir serta kerajaan Mesir di atas segala layanan, sokongan dan perlindungan keselamatan selama 24 jam sepanjang dia berada di negara itu, termasuk buat semua pihak yang sudah membantunya.

Caprice juga memaklumkan dia akan pulang ke tanah air selepas menyelesaikan segala urusan serta melunaskan janjinya kepada warga Palestin.

Menerusi hantaran permohonan maaf dibuat itu, kebanyakan netizen menyambut baik dan mendoakan Caprice sentiasa dilindungi serta segala urusannya di permudahkan oleh Allah.

Terdahulu, sejak beberapa hari lalu kecoh di media sosial mengenai perbalahan antara Caprice dengan pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew sehingga dia ingin mendedahkan sesuatu mengenai kehadiran Ebit bersama pasukannya di Gaza, Palestin, baru-baru ini.

Caprice memberitahu pendedahan itu akan dibuatnya pada Rabu ini dan ia ditunggu-tunggu oleh warganet. Justeru, dengan permohonan maafnya netizen kini tertanya-tanya apakah penjelasan lanjut dijanjikan Caprice sebelum ini akan tetap dilakukannya?

sumber: hm

Continue Reading

HIBURAN

“Yang mana ada berhutang dengan SS, SS halalkan. Yang mana nak tuntut hutang SS, boleh deal dengan Ina Naim eh” Suhaimi Saad tulis ‘wasiat’ buat semua

Published

on

“Yang mana ada berhutang dengan SS, SS halalkan. Yang mana nak tuntut hutang SS, boleh deal dengan Ina Naim eh” Suhaimi Saad tulis ‘wasiat’ buat semua

Tiada angin tiada ribut baru-baru ini, bekas penyanyi nasyid Suhaimi Saad memberi bayangan tentang hari k3m@tiannya yang dijangka semakin hampir.

Menerusi laman sosial Instagram miliknya, selebriti k0ntrov3rsi berusia 41 tahun itu sempat berkongsi gambar wajahnya beserta ‘wasiat’ agar gambar tersebut digunakan apabila dia sudah m3ningg@l dvnia kelak.

SS tulis wasiat siap2, ramal k3m@tian semakin hampir

“Nampaknya hari k3mati@n ss semakin mendekat. masya Allah. so nak la sampaikan sikit wasiat. Kat sini ada 3 keping gambar. pilih la salah satu untuk buat hebahan tentang k3mati@n ss nanti,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

Baca doa j3naz@h untuk dirinya

Bukan setakat itu sahaja, suami kepada penyanyi Ina Naim terbabit turut meminta peminatnya supaya membacakan d0a j3n@zah buatnya:

“Allahummagh fir suhaimi saad warhamhu wa ‘a fihi wa’fu ‘anh,” tulis Suhaimi di ruangan kapsyen. Selain itu, pelantun lagu Kembara Ilmu berkenaan sempat menyebut tentang hutang dalam wasiatnya.

Menurutnya, dia menghalalkan sesiapa sahaja yang berhutang dengan dirinya manakala, jika dirinya ada berhutang, duit tersebut boleh dituntut daripada isterinya Ina Naim.

“Yang mana ada berhutang dengan SS, SS halalkan. Yang mana nak tuntut hutang ss, boleh deal dengan Ina Naim eh. Royalti tahunan SS ada lagi, tak langsai sekaligus, boleh bayar sikit sikit,” jelasnya.

“Stop lah kecam, kutuk atau fitnah SS lagi”

Di akhir coretan wasiat, Suhaimi menegaskan jika dia sudah tiada, berhentilah mengecam dirinya lagi. “Bermula saat tu, stop la kecam,kutuk atau fitnah SS lagi. Jangan ikut perkara atau contoh yang tak baik,ok.” pintanya,

Terdahulu, Suhaimi didakwa menghina kematian seorang bapa dan membuat tuduhan tidak berasas berkenaan vaksin. Justeru itu, ahli keluarga Allahyarham menyelar tindakannya agar tidak menyebarkan fahaman tertentu secara ‘membuta tuli’.

Sumber: Instagram Suhami Saad via ohmymedia

Continue Reading

Trending