(video)Ya Allah. Apa Buat Begitu Smpi Mcm tu Sekali. Hanya Kerana Pesanan Makanan, Abg Rider Kena Tampar.

Ya Allah. Apa Buat Begitu Smpi Mcm tu Sekali. Hanya Kerana Pesanan Makanan, Abg Rider Kena Tampar.

Dugaan penghantar makanan bukan sahaja berdepan dengan cuaca panas dan hujan, tetapi juga kerenah dan sikap orang di sekeliling juga baik pelanggan mahupun vendor.

Sebagai penghantar makanan sememangnya bermacam ujian yang akan ditempuhi. Berjumpa dgn berbagai kerenah samada daripada pelanggan mahupun vendor. Namun ianya terpaksa dihadapi dgn terbuka hati.

Seperti video yang tersebar sejak beberapa jam lalu menunjukkan seorang penghantar makanan telah ditampar oleh seorang lelaki di dalam sebuah kedai makan. Perkara ini telah membawa respon negatlf dan cacian dari netizen terhadap rakaman tersebut.

Lihat video dibawah:

Akal waras dan sifat tolak ansur dididik agama tidak memungkinkan tercetusnya pergelutan, sekali gus mengabaikan rasa sayang menyayangi sesama kita.

Punca Sebenar

Reaksi Orang Ramai

Sama lah, sekali makan dkat pd tunggu sejam tk sampai sampai sekali den dh panas jumpa owner baru tau rupanya dia punya tukang masak ade sorang je so tkleh go memang lambat…nak aje aku makikan dia kalau dh tau tkde orang jngan nak terhegeh² bukak kedai…kang tk memasal cust marah.

Aduhh..tinggi btol kesabaran rider ni, kalu kena kt aku mmg dh xde ssesabar rider ni aku rasa.

Rider tu bagus klau dibuat suami ,relax sabar jer dia walau dah kena penmpar kt muka Xde plk terus mengelupur Kat situ nak bls balik. Semoga ada keadilan utk abg Rider ni dan dimurahkan rezekinya berkali ganda .

Ehh gang, bukan akak tu yg lepuk, laki baju hitam yang berlindung di belakang perempuan menjalankan pukul curi2 tu yg lepuk. Tu la tu.. Jurus petaka minda ke enam, halilintar puteh sepantas kepala pantas.

Report polis..kena buat cara undang2…klu nak bergaduh kat situ boleh tetapi takkan selesaikan masalah.

sumber: two.e-kesah

ARTIKEL PILIHAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*