Connect with us

TEMPATAN

(video) Gelagat Abg Lori Ulas Gelagat Altis dan Bezza Di Laluan Tol Bikin Hibur Netizen

Published

on

(video) Gelagat Abg Lori Ulas Gelagat Altis dan Bezza Di Laluan Tol Bikin Hibur Netizen

Walaupun plaza tol di kawasan bandar menyediakan laluan tol yang mencukupi bagi menampung jumlah kenderaan yang melalui lebuh raya tersebut, namun pelbagai insiden-insiden tetap berlaku di kawasan tersebut.

Terbaru, tular sebuah rakaman video di mana sebuah kereta Toyota Corolla Altis dan Perodua Bezza berebut untuk masuk ke dalam laluan tol yang sama.

Video berdurasi 1 minit 23 saat itu dirakam oleh seorang penumpang lori yang berada di belakang kereta Toyota Altis dan Perodua Bezza tersebut.

Kedua-dua buah kereta tersebut dilihat tidak mahu mengalah, sehingga pemandu lori tersebut bertindak menjadi seorang ‘pengulas trafik’ semasa insiden tersebut berlaku.

“Baler betul, biar dia ini, kita tengok siapa yang terghimpit,” ujar pemandu lori dalam loghat utara sambil diselangi gelak tawa.

Rata-rata pengguna sosial media berkongsikan komen berdasarkan pengalaman mereka sendiri dan pada masa yang sama meluahkan rasa terhibur dengan ‘ulasan’ situasi kejadian oleh pemandu lori tersebut.

Di akhir-akhir video tersebut, kelihatan Perodua Bezza terpaksa ‘mengalah’ memberikan laluan kepada Toyota Altis kerana kereta Bezza telah terperangkap di tengah-tengah tembok pemisah laluan tol itu.

sumber: thevocket

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TEMPATAN

(video) Berang Tak Diberikan Duit Untuk Membeli D4dah, Bekas Banduan Bertindak M3mb4k4r Rumah

Published

on

(video) Berang Tak Diberikan Duit Untuk Membeli D4dah, Bekas Banduan Bertindak M3mb4k4r Rumah

Baru sahaja seminggu keluar dari p3njara, seorang pemuda sanggup memb4kar rumah keluarganya sendiri di Jalan Iskandar, Kampung Bukit Kapar susulan tidak diberikan duit oleh ibunya ketika diminta.

Bak4r rumah tak dapat duit

Menerusi laporan dari Kosmo! b3kas banduan yang berusia 30 tahun itu did4kwa b3rang selepas keinginannya tidak dipenuhi dan terus bertind4k gil4.

Rumah anak saudara turut terbak4r

Menurut Ketua P0lis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner S. Vijaya Rao, pihak mereka terlebih dahulu menerima laporan kira-kira pukul 3.30 petang berhubung kebakar4n rumah daripada seorang kerani wanita berusia 37 tahun yang merupakan anak saudara kepada susp3k.

Mangs4 yang berada di tempat kerja berg3gas pulang selepas mendapati rumahnya yang bers4mbung dengan rumah susp3k terb4kar disebabkan perbuatan lelaki itu.

lihat video

“Sebelum kejadi4n, suspek dikatakan telah berjumpa dengan ibunya tidak jauh dari tempat kejadi4n bagi meminta wang tetapi g4gal.”

“Susp3k telah membuat ugut4n kepada ibunya bahawa dia akan memb4kar rumah sekiranya ibunya tidak memberikan wang sebelum beredar.”

“Semasa kejadi4n rumah mangs4 tidak berp3nghuni kerana keluar bekerja,” katanya

Walau bagaimanapun, tiada kemal4ngan jiwa dilaporkan memandangkan p3nghuni rumah keluar bekerja ketika itu. Difahamkan, bekas bandu4n berkenaan baru sahaja seminggu keluar dari penj4ra atas kes penyalahgun4an dad4h dan sedang meng4nggur.

Susp3k meminta duit dari ibunya juga bertujuan untuk membeli d4dah dan bertind4k memb4kar rumah selepas kem4huannya tidak dituruti warga emas terbabit.

Sumber: FB Anak Jati Bukit kapar, Kosmo via dedah.site

Continue Reading

KELUARGA

(video) Bagai Tak Percaya. Pengantin 50an Cantik Berseri, Suami Pandang Tak Berkelip

Published

on

(video) Bagai Tak Percaya. Pengantin 50an Cantik Berseri, Suami Pandang Tak Berkelip

Setiap wanita mahu terlihat cantik ketika majlis perkahwinan mereka. Oleh itu, khidmat mak andam atau sekarang lebih dipanggil MUA sangat diperlukan agar terlihat seri pengantin pada hari istimewa tersebut.

Ingatkan umur 30an

Menerusi perkongsian yang tular di aplikasi TikTok, seorang pengguna dikenali sebagai @nurindahklatey telah memuat naik wajah ibunya yang disolek cantik tanpa terlihat sudah berusia 50 tahun.

lihat video

Suami dekat sebelah auto pandang tak lepas

Dalam posting itu juga, suami kepada ibu @nurindahklatey seakan tidak mahu mengalihkan pandangan selepas melihat isteri yang baru dinikahinya begitu cantik ketika di atas pelamin.

Jelas pengguna TikTok berkenaan, ibunya memang seorang yang menjaga penampilan sejak muda lagi dan tidak hairanlah ramai yang menyangka dia berumur 30an.

Sumber: TikTok @nurindahklatey via ohmymedia

Continue Reading

TEMPATAN

(video) Tindakan ‘Nekad’ Seorang Lelaki ‘Solat’ Di Tengah Jalan Masa Trafik Sesak Undang Resah Netizen

Published

on

(video) Tindakan ‘Nekad’ Seorang Lelaki ‘Solat’ Di Tengah Jalan Masa Trafik Sesak Undang Resah Netizen

Telah tular suatu rakaman satu insiden yang membimbangkan orang ramai dimana ada seorang lelaki membuat satu tindakan yang boleh membah4yakan ny4wa di khalayak orang ramai.

Menurut perkongsian yang dirakam dan dikongsikan menerusi IG Story Feriansyah Yusrif, dilihat seorang lelaki memakai baju berwarna merah di tengah-tengah jalan yang tengah sesak.

Lelaki solat tengah jalan sesak, polis trafik tak boleh nak buat apa-apa

Kata Feriansyah kepada Lobak Merah, kejadian ini berlaku di hadapan salah satu stesen petrol di Taman Wahyu, Kuala Lumpur.

Katanya, dia baru selesai membuat urusan penghantaran barang dan singgah ke stesen petrol tersebut dia ternampak lelaki tersebut berjalan dengan selamba diatas jalan seperti tiada apa yang terjadi.

“Dia jalan dari depan NSK, Jalan dekat lane 3, lane paling kanan tu, santai macam tak ada apa yang terjadi.”

Bagaimanapun, Feriansyah menjelaskan bahawa ada polis trafik dari kawasan itu, namun tidak dapat berbuat apa-apa kerana aliran kenderaan yang lalu lalang disitu agak laju.

“Polis trafik tu pun tak boleh nak buat apa sebab dekat situ kan kereta semua laju-laju.”

lihat video dibawah:

Selepas tiba depan stesen petrol itu, lelaki tersebut terus bentang sejadah dan mengerjakan solat disitu dan jalan menjadi ses4k. Bagaimanapun, polis trafik tersebut bantu mengawal aliran trafik semasa lelaki tersebut solat.

Namun begitu, bagaimana ia berhenti tidak dapat dipastikan kerana Feriansyah berlalu pergi dari kawasan tersebut.

Sumber : lobakmerah via online.diariviral

Continue Reading

Trending